Hosting Service Level Agreement

  • Met een SLA krijgt u een extra schepje bovenop onze reguliere service.
  • Zoals een speciaal telefoonnummer voor 24/7 contact bij storingen en extra back-ups.
  • Uitgebreide back-up service

    Tot elke 3 uur een back-up

  • Uptime garantie van 99,99%

    Bij een SLA voor uw Virtual Private Server

  • 24/7 support bij storingen

    Ontvang een speciaal telefoonnummer

Meer garanties? Kies voor SLA!

SLA Brons

Dagelijkse back-up
24/7 monitoring
Updates & controles
3 uur responstijd
Updates overdag
24/7 bereikbaarheid

€ 59,95 per maand
SLA Zilver

2x per dag back-up
24/7 monitoring
Updates & controles
2 uur responstijd
Updates 's avonds
24/7 bereikbaarheid

€ 119,95 per maand
SLA Goud

4x per dag back-up
24/7 monitoring
Updates & controles
1 uur responstijd
Updates 's avonds
24/7 bereikbaarheid

€ 179,95 per maand

Facturatie vind plaats per maand, kwartaal, half jaar of jaar afhankelijk van uw wensen.

Hulp nodig of vragen?

Kan ik jullie ook bellen?

We hebben ervaren dat we onze klanten sneller en beter van dienst kunnen zijn per mail. Stuur ons gerust een e-mail, dan zullen we bewijzen dat u van ons de beste support krijgt!

Klanten met een Service Level Agreement krijgen een 24/7 storingsnummer.

24/7 premium support

Premium support nodig of hulp buiten werktijden? Neem dan contact op door een prioriteiten ticket aan te maken.